*surrehue* Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg skal ikke ha mensen før om 8 - 9 dager, og i dag blør jeg litt. Pleier å ha veldig regelmessig mens. Prøver å bli gravid, og trodde vi traff eggløsning perfekt...men ......Men har noen opplevd å blø litt og likvel være gravid??
Ruttitutt :-) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Da tror jeg jammen du er gravid for du har nok en festeblødning! :-) Den kommer som regel 5-8 dager etter el. :-) Så tror vi kan si gratulerer til deg!! :-)
2prinsesserogbim Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 eg og har blødd litt, men føler meg gravid.. mange symptomer... tok test i forgårs, hev den etter 2 minutter, men var å sjekket den igjen etter å lest et innlegg her og da var den svak positiv. har ei jente på 14 mnd fra før.. blør mye mindre enn ved mensen og føler heller ikke at det er mens. blir litt forvirra.. venter mens på onsdag og den pleier å vere regelmessig.. ca 28 dager syklus.. lurer lurer lurer... blir gal av det
*surrehue* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Jøss. Hadde liksom ikke regna med det. Nå ble jeg veldig spent her gitt....Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå