Gå til innhold

mornings Kluten!

snella snella, aug05 og sept07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg Prøveklut!

Her er frokosten inntatt og kommende storebror synger over et glass Biola og noen biter nektarin. Jeg skal varme meg en kopp te til og finne ut hvordan dagen skal bli...

Enn dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mårrn tuppa! flere somer tidlig oppe ja;o)

jeg har sovet helt elendig i natt..ikke veit jeg om det var altfor mye tacos i går (hehe) eller rett og slett vonde kynnere som utgjorde menssmertene i korsryggen i natt...skummelt var det uansett!

ellers truer sambo med ikea og soveromsinnredning til baby i dag..han er skikkelig gira på noe å gjøre i skittværet tror jeg..

Skrevet

Har hatt det tilsvarende i natt. Masse harde kynnere og litt engstelige drømmer om fødsel, parkeringsleiting, lystgass-tripper og masse annet tull som ikke hørte hjemme der.

Hadde en del vonde (legge seg ned på sofaen-)kynnere i går... Har bare ti dager til termin vi vet du. Så mannen laget bakt potet, Marinert ytrefilet av får, og vi hadde litt sånn "siste måltidsfølelse". Men alt var rolig i morges, så mannen lot meg stå opp. Egentlig er jeg litt sur for det, men, men. (Jeg og vil sove!) Han skal være takknemlig for at han får sove, tenker jeg.

Så HÅPER jeg på en tur u, når han våknert... Gjerne IKEA. He, he. Føler litt på redebyggerinstinktet. Selv om det i grunnen ikke er så mye mer å ordne...

Skrevet

han her er helt HEKTA på tapetisering og innreda han nå..enda vi ikke skal bruke rommet til baby før den sover natta over;o)men,som mamma sier,han viser jo engasjement så det holder,så da må han da få lov;o)

hadde du kynnere mange uker før? aldri vært plaga med vondter før det var i gang jeg,så har liksom ingenting å sammenligne med..

Skrevet

Har kjent kynnerne siden jeg kunne kjenne livmor... Tror det var i uke 15-16 (ca). Og det samme siste svangerskap.

Men denne gangen har de blitt mer ubehagelige tidligere. Det er jo en måned siden jeg kjente at de begynte å bli vondere (slik at jeg våkner av dem). De er så knallharde at magen står på skjeive oppover og nedover, og de varer ganske lenge. Flere minutter, og gjerne i serier på opptil et par timer.

I det siste virker det som om de er hardere og at tida på dem går litt ned.

Skrevet

okai,da er det ikke nødvendigvis noe på gang fordi da sikkert;o)

*puh* kjente jeg nesten blei litt nervøs ei vending;o)

nå har jeg vært me sambo på shoppingmaraton! han er slik at når han først har satt seg noe i hue,da må det skje fortest mulig! er så sliten nå jeg tror jeg dauer! BÅDE ikea og city helvete på tiller,i tillegg til en kort stopp på obs bygg...alle steder stappa fulle av folk som ikke følger med hvor de går henne;o)

ska bli godt med hjemmelaga pizza og film i kveld tror jeg..

Skrevet

Jupp! Ikke langt unna oss det der... He, he!

Inne etter IKEA, en eller annen byggsjappe på Heimdal og Bunnpris Gourmet (hater det selvimotsigende navnet!). Vi sikter oss ut et mål og tar det i mitt tempo, men jeg kjenner at jeg har vært på farta. Sofa og Dagbladet kaller!

Her blir det fårelår og fløtegratinerte poteter til kvelds...Mmmm-hmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...