Gå til innhold

hjelp mister hår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvorfor jeg mister en del hår, men virker som hver gang jeg drar i håret eller dusjer, sover mister jeg hår.. virker som det "knekkes" av ??!

lurer på om det kan komme av en av grunnene her ;

datteren min må kose med håret hver gang hun skal sove, griner osv.. hun drar i håret mitt ekstremt...

hadde nylig blondt bleket stripet hår som jeg har hatt i flere år.. så farget jeg det mørkt og fikk beskjed om å farge håret flere ganger igjen etter hårfarging for å beholde mørke fargen, da etter jeg brukte en gloss toning mistet jeg en del hår ??

er ganske stresset og hr gått igjennom mye i det siste..

er livredd for jeg skal ha alopecia siden min søster gikk igjennom det og fikk skallete flekker på hodet..

er såå bekymret.. hva tror dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er datteren din? Hvis det er ca 3-6 mnd siden fødsel er det veldig vanlig å miste masse hår. Det går over...

Hvis det er lenge siden fødsel ville jeg kontaktet lege hvis du mener det er veldig mye hårtap.

Skrevet

nei hun er 1,5 år.. men vil legge til at jeg var nylig gravid, men det var missed abortion og da var jeg ca 11 uker på vei.. vet ikke om d kan være det også ?

Skrevet

Det kan det nok godt være! Masse hormoner i kroppen som forsvinner ut igjen. Jeg ville sett det litt an.

Skrevet

ja gjorde noe test på internett her nå om hårtap, og det sto at det er mest sannsynligvis hårfargingen som jeg brukte ..

med engang etter jeg vasket håret etter fargingen kom det av en del hår.. og håret mitt brekker seg liksom halveis , mister ikke fra roten om dere skjønner..

har farget ca 3 ganger på 1,5 måned er nok det.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...