Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er man garantert å se kjønn på 3D ul?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Vi så det ihvertfall veldig klart at hun var ei lita jente i uke 27. Men det har jo selvsagt noe å si hvordan babyen ligger, dersom h*n ligger med beina i kors og nekter å vise seg frem er det jo ikke stort å gjøre med det, men jeg tror at de fleste får se kjønnet på 3d ja:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Vi fikk ihvertfall se at det var ei lita jente i uke 29. Ikke noe problem å se kjønnsleppene der gitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå