dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med to fine gutter, en i hver leir! Hurra for dere!!!!! god klem fra
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 takk takk =) Rart å ha en 1 åring i hus,hehe.han har allerede fått merke dagen.men frokosten endte med et grin,da melka bare "hoppa" av tutkoppen å i fjeset.hehe..blir et bad om ikke lenge tenker jeg.nå står han i grinda å roper "ma ma go go bøøh" =) Klem tilbake.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 takk takk =) Rart å ha en 1 åring i hus,hehe.han har allerede fått merke dagen.men frokosten endte med et grin,da melka bare "hoppa" av tutkoppen å i fjeset.hehe..blir et bad om ikke lenge tenker jeg.nå står han i grinda å roper "ma ma go go bøøh" =) Klem tilbake.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 hahaha,nå hikka mobilen!jaja,to like svar er vel greit =D
Gummelillan Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Henger meg på og roper tre ganger tre hurra! Hurra, hurra, hurra hurra, hurra, hurra hurra, hurra, hurra!!!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 to like svar og ett ulikt er hlt toppen det! ;-) bading må til når man har dusja i melk, ikke engang sånne som blir ett år lukter spes godt nåmelka får surne litt ;-)))))) ha en fin dag!
Plutseliten :) Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 HIPP HURRA! Masse gratulasjoner til dere to,måtte dagen bli kjempefin! Kaker,pakker,is,sang og masse stas Kose dere og ha en flott dag. Kos fra lillegutt ..11 mnd idag
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med gutta attpåklatt en go`gutt og phantomet! Håper det blir en morsom dag for både små og store og at mammaene ikke sliter seg helt ut....;-) Klem
Karomamma Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med bursdagene, gutter!!! Håper det har vært fine feiringer i både nord og i sør, med sang og godt humør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå