Gå til innhold

en spesiell dag i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 26+4, og hele svangerskapet har jeg lengtet etter å komme forbi denne dagen. Da min svigerinne var like langt som jeg er i dag, fødte hun min nydelige lille niese. Hun er i dag stor jente, helt frisk og fin. Men den perioden de var gjennom etter fødselen... Uff, unner ingen å gå gjennom det. I morgen er jeg forbi denne dagen, og håper angsten for å føde for tidlig slipper taket.

 

Med fornuften vet jeg jo at det ikke er sannsynlig at jeg skal føde like tidlig, men så var det de følelsene, da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går nok bra skal du se:) uansett hadde jo sjansen vært grei for at det hadde gått bra, selv om det hadde blitt en vanskelig tid:) lykke til videre ihvertfall) får håpe angsten din slipper:) har mer angst for selve fødselen jeg da. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...