bittelill Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Etter en ukes lykkerus er jeg tilbake Gråt i hele går mens jeg hadde SA. Utrooolig trist. Jeg regner egentlig med jeg bør gå til legen nå? Bør jeg dra til legevakten tro? Kanskje jeg bare må det. Jeg føler meg tom for krefter til et nytt forsøk samtidig som lillehjernen jobber på spreng med å holde meg positiv.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 ÅNEEEI!!!!! Stakkars deg, ette er ikke noe særlig. Uff, det er skikkelig ekkelt å leit.. Og jeg vet at dette ikke er det du vil høre men... klarer du og holde deg positiv, og klarer du å se fremover (du vil kunne det om noen dager/uker) så skal du se at det ordner seg og du vil få en liten spire på plassi magen din igjen=) Og da går det bra...!!!! Uansett, ta godt vare på hverandre, prat ut... gråt, hyl, skrik og start på nytt!!
bittelill Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Ja takk for oppmuntrende ord. Det tok et halvt år å få denne lille spiren, det er så trist. Men men, vi skal nok snakke her hjemme ja, og jeg håpet jeg var ferdig med å gråte, men er neimen ikke sikker. Det er bare å gå på antar jeg. om noen dager. Ny pp nye muligheter.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hei bittelill SA. Det var utrolig trist å høre, Jeg mistet selv i begynnelsen av august, var bare en ukes lykkerus for meg også. Vi hadde også prøvd et halvt år, så vi er litt like der. Om du bør gå til legen er avhengig av hvor langt du var på vei. Var det under 7 uker, og du blør, ordner kroppen opp selv. Det er kjempe trist å være i en slik situasjon, iallefall når man har prøvd en stund, men jeg har begynt å se positivt på det igjen. Fikk tr i går, så da venter jeg på el her.. Dette kommer vi til å klare til slutt. De aller aller fleste blir fort gravide igjen etter en SA, Masse lykke til
nr2 i mai! Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Heisann så trist, det finnes ikke så mye som trøster deg nå, men det er iallefall helt "vanlig" å oppleve en SA/MA. Du er ike alene, hadde selv MA uke 11, ufattelig trist, og kan vell bare forstås av andre som har opplevddet samme! Lykke til i neste pp, det går helt sikkert bedre da! Lykke til
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 hei, så trist, heier på deg. Ville bare si at jeg har hørt at man er ekstra fruktbar rett etter en SA så det er bare å holde motet oppe og fortsette. Lykke til i neste pp og stor klem fra meg
bittelill Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Ja vi får bare bite tennene sammen. Og håpe at en ny spire fester seg snart og at den blir der. Jeg var bare 5 uker på vei. Jeg vil nok se lysere på det snart, er tross alt litt bedre i dag enn i går. Har hatt kontakt med legevakten for å høre hva de syns jeg bør gjøre men de er så opptatte at jeg bare får beskjed om å ringe opp igjen. Får håpe vi møtes i en snarlig terminklubb da. Lykke til til deg også
bittelill Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 Oi så ikke alle svarene. Takk for gode ord alle sammen Jeg vet det er mange som opplever det, og håååååper det stemmer at en er ekstra fruktbar etter SA for jeg har tenkt å prøve igjen med en gang. Tror det må være beste medisin. Og tross alt er jo SA et tegn på at noe var galt med fosteret.
Liaes Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 huff... så trist! Hadde selv SA i midten av august og synest det hele var forferdelig! Selv om jeg bare var 3.5 uker på vei.. Jeg dro på legevakta her i stavanger og fikk veldig god oppfølging.. Fikk innvendig UL og fikk avklart at det var SA jeg hadde hatt... Merket at jeg var gravid veldig fort,da magen begynte og vokse med en gang,så da jeg var på UL hadde jeg forstørret livmor,noe hun sa ikke var så veldig vanlig når man var så kort på vei.. Men med beskjed om at alt ellers så fint ut,annbefalte hun oss og fortsette prøvinga samme pp... lykke til videre og håper en spire klamrer seg fast i 9mnd neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå