Gå til innhold

Hva betyr dette <3 ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt lenge på hva denne prompen skal forestille. For meg ser det ut som en "røyksky" som de tegner ut av rompa på noen som fjerter. Men det er sikkert meningen det skal ligne på noe mer koselig, siden det brukes av så mange på skravle..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det er et hjerte. Hehe.

Skrevet

Et hjerte, javel.. Da må jeg virkelig legge godviljen til, for jeg ser det egentlig ikke. Kanskje en kroneis ligner mer.

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på før. Men jeg ser jo nå at det ser mer ut som en donaldis

Skrevet

3 ¤

 

Hahahaha, Det ser jo iallefall ut som promp

Skrevet

3¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Slik har kvelden min vært.

Skrevet

oy, trodde det var en liten blomstebukett pakket pent inn i papir jeg *flau* :o). da dette < er papiret og 3 er blomstene som stikker ut.... haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...