Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har lurt lenge på hva denne prompen skal forestille. For meg ser det ut som en "røyksky" som de tegner ut av rompa på noen som fjerter. Men det er sikkert meningen det skal ligne på noe mer koselig, siden det brukes av så mange på skravle..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det er et hjerte. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Et hjerte, javel.. Da må jeg virkelig legge godviljen til, for jeg ser det egentlig ikke. Kanskje en kroneis ligner mer.
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Det har jeg ikke tenkt på før. Men jeg ser jo nå at det ser mer ut som en donaldis
Prish Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 3 ¤ Hahahaha, Det ser jo iallefall ut som promp
Piri Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 3¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Slik har kvelden min vært.
Marge Simpsons Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 oy, trodde det var en liten blomstebukett pakket pent inn i papir jeg *flau* ). da dette < er papiret og 3 er blomstene som stikker ut.... haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå