Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 er 27+6 i dag og om jeg har skjönt rett er det min siste dag på 2 trimester. Herregud, nå begynner det å närme seg så smått. Noen andre som også skal gå videre i disse dager???
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hurra for deg! jeg kommer etter om litt, er 26+4 i dag;)
anneli84 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 ikke for å være gledes dreper. men da har du nok dessverre en uke igjen.. hehe. er når du begynner på uke 29 du går over:) se på overskriften på siden:)
anneli84 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 sorry!!!! litt tidlig på morran enda. hehe. du begynner jo selvfølgelig på uke 29 du.. hehe. ikke helt våken enda seh:) da går vi forresten over likt. men vi har ikke termin likt? hmmm..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jo, da anneli, vi har termin på samme dag. 4 desember! :-)
anneli84 Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 så koselig:) hehe. ikke meningen med den meld i dag tidlig. litt trøtt. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå