norddame Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 I dag fikk jeg tante rød, så da blir det ikke noe maibarn på meg. Tok ut spiralen i begynnelsen av august, og hadde El som normalt, og gjort det vi skulle. Hadde egentlig ikke trodd at vi kunne bli gravid ved første forsøk. Må nok prøve litt til. Ble litt lurt av at jeg hadde kuttet ut en medisin, for da ble jeg endel svimmel og uvel etter at jeg stoppet med den. Trodde først at jeg kanskje var gravid. Så feil kan man ta. Får prøve igjen denne mnd.
nr2-imagen:) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hvordan vet du at du har hatt EL? Jeg sliter med å få det.. tror jeg ikke har det..
norddame Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Har prøvd å regnet ut syklusen min fra første mens dag. Og så tok jeg EL test i noen dager da jeg trodde jeg skulle ha EL, og fikk positivt en dag av de dagene. Skal prøve å bruke cb sine EL tester denne perioden også.
evius fikk junigutt Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg fjernet sprialen i slutten av juni og hadde ikke eggløsning før i august. Hvis du har brukt hormonspiral, kan det hende kroppen bruker litt tid på å få hormonene ut av kroppen, før du får en ordentlig eggløsning.... Lykke til neste pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå