Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 også får gutt eventuelt med nr tre? ) Venter min andre gutt. Det er jo pappaens gener som bestemmer hvilket kjønn det blir..Og i familien hans er det flest gutter.Slikt forandrer seg jo ikke så statistikken tilsier vel at hvis jeg velger å bli gravid igjen noen år etter dette, så er sjansen for gutt ganske stor?
Kahbean Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Lurer på det samme... Hittil så har alle våres søsken (til meg og min mann) bare fått jenter men vi har 2 gutter. Lurer på om jeg bare får gutter da?!? Har ikke noe å si lell men litt artig å lure på.
mammat2goll Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 er nok ganske stor sjangse for att nr 3 også blir gutt. Men det kan jo være att gutten i magen nå er en jente også da
MegOgAlleMine Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 tja, siden det blir nummer tre, er det vel kanskje litt større sjans enn det var med nummer 2? vi venter nummer tre nå. Har jente og gutt fra før. den i magen skal visstnok være jente, men det stoler jeg ikke på!! jeg har 4 brødre og det er overtall med gutter på sida til mannen min også.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 De sies jo at hvis man har 2 gutter er sannsynligheten større for å få en gutt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå