Torpekjærringa Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Du er dum du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sier du at anette er gammel - hva med meg da æ?????????? hulk....snufs........hulk igjen ;O(((((((((((
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Du er slik derre olding du vøttø!!!!! Neida vennen!! Anette og jeg kommer sakte men sikkert etter!
Torpekjærringa Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 har stoppa å venta på dere v 29 jeg ;o) men det er såååå ille lenge å vente ;o) gjeesp
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 ja er litt trege. Men tror det er vane for 80-modellene. Hadde vi vært biler hadde vi jo vært opprusta
Torpekjærringa Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Vi 70 modeller hadde jo vært komdemnert vi da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå