Gå til innhold

Har du ett barn på 20 måneder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, hva skjer om morgenen?

Av og til tar jeg min inn i senga til meg om natta/tidlig morgenen, men hun er våken fra omlag 06, og driver da bare å klyper meg i nesa, maser om opp, og skifte bleie.....

Og innen 7.30 MÅ vi opp....

Hun kan gå ned av senga og farte runt litt på gulvet også.

Ligger hun på sitt rom trøyer hun seg i senga til omlag 7-7.30....

Ellers er hun veldig klengete, og må ha en del hjelp til å komme igang med lek.

Ikke mye hun leker alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ein gut på 20 mnd. Vaknar som oftast i 6-7 tida. Då er han lysvaken og i perlehumør. (Ikkje alltid det gode humøret varer så lenge utover dagen.) Det hender at eg prøver på at me skal kosa oss i senga. Det er aldri vellykka lengre. Så det er opp og hopp.

Det hender at han kan vera klengete. Har funnet ut at det som er det beste å gjera her er å berre sitte i fanget mitt å klenga, (og så klenger eg godt tilbake). Då er som oftast ikkje lenge han gidder å sitja slik.

Guten min er nå blitt ganske så flink til å leika sjølv, men det er noko som har kome etterkvart.

Skrevet

Har ei jente på 20mnd. Hun står opp rundt 8, halv 9. Noen ganger våkner hun 5-6 tiden, men da tar vi henne opp i senga vår, og sover videre. Så når vi står opp, er det litt lek, spise litt frukt, så etter en time er det en bolle med grøt. Etter den går vi en tur ut, hvis været er bra, og leker litt i sandkassa. Er været dårlig, så ser vi litt på tv, og koser oss. Ellers leker hun med lekene sine, hun er kjempeflink til å leke selv.

Ikke ei klengete jente, er mer veldig selvstendig, skal gjøre alt selv, eller så blir hun sint..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...