Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har prøvd NAN på lillemor noen ganger, men hun nekter å ta flaska da...har kun lyktes noen ganger når hun tar flaska i søvne. Synes NAN lukter surt....er alle MME sånn kanskje? hva med Hipp og Småfolk....er disse likere på smak som morsmelk?
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Syns NAN er så søtt jeg. Hehe. Hipp ble det gulp og knip av her. På sykehuset da jeg ammet ga de henne nutramigentillegg. Vi bruker avent-flasker og de skal visstnok være så og si identiske brystet i sugeteknikk o.l ,kanskje hun vil ta flasken da? Eller skal hun ikke det ? Collett er det visst mange som er veldig fornøyd med.. Småfolk har jeg ikke prøvd
Mooncake Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg har smakt NAN, Colett og Hipp. Det er stor forskjell i smaken. Colett smaker ikke melk (synes jeg) og NAN smaker litt surt (som du sier). Hipp synes jeg smaker mest som mm. Jeg rakk ikke å smake på småfolk, for vi landet på Hipp etter en tur innom de nevnt over. Det er bare å prøve ulike typer.
Anquor Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 eit lite tips vist du pumpar deg kan vere å blande morsmelk i MME begynde med størst mengde MM og så øke med mengde MME og på den måten gradvis venne ho til smaken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå