stinelin81-3 smågull Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har helt dilla på bæring. Har en bæreslynge fra før..og jeg elsker den. Men hadde lyst til å prøve Mei tai også siden jeg hører så mye fint om den..og det ser jo utrolig behagelig ut! Jippi!!
Teri & lille krabbe Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Åå, grattis! Mei taien er virkelig kjempefin på tur! Synes den er mye mer behagelig enn slynge )
Twins i magen <3 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Hei! Gratulere Liker Mei Tai'en min veldig godt, men synes den er bittelitt kronglete å få på alene. Men man bærer kjempegodt, både med hoftene og skuldrene, så man ikke blir så sliten. Og Sivert liker den kjempegodt, er han urolig så blir han rolig når han kommer opp i den
stinelin81-3 smågull Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Så fint å høre!! Vesla mi er veldig glad i slynga...er vel glad i å bli bært generelt. Synes slynga er behagelig..men den kan bli litt slitsom i lengda. Men nå har vi øvd mye en lang stund og har blitt skikkelig drevne!! Håper at mei taien blir like mye brukt( daglig)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Hvor lenge kan man bære barnet i en sånn en?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Så lenge den som bærer orker! (www.kozycarrier.com) her bærer mannen hun som lager disse MTene;) Så dersom man vil er mulighetene store:) Hehe...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Sydde min egen,jeg ( og jeg har ikke sydd siden 7.klasse:)) - og har brukt den masse! Har hatt veldig trøblete rygg og kunne ikke bruke BabyBjørn, men Mei Tai var veldig behagelig. Har ikke prøvd den noe særlig på ryggen,da... Lykke til!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Fins det noen norsk side og bestille fra?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 www.krusedull.net er vel norst tror jeg
Gjest Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Du kan bestille mei tai her (i tillegg til hos krusedull) www.kenguruloftet.no www.lotusbarn.no www.bæretøy.no http://hegessyblogg.blogspot.com/ Anbefaler også www.tettinntil.no for massemasse informasjon og eit fantastisk koseleg forum
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Takk for svar,da skal jeg gå inn på sidene og se:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 www.dotedot.com Har masse fine .. Der bestilte jeg min..
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Jeg bestilte min på ebay, har ikke fått den enda så vet ikke hvordan den er, men betalte ca 130 kr for den.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Jeg har MT fra http://hengogsleng.typepad.com/ og er kjempe fornøyd!!! Lykke til ) Ganske sikker på at du ikkje vel angre! Hvor ha du bestilt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå