lille krapyl=) Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jenta mi er 4, 5 mnd, og hun har alltid sovet godt på natten. Hun har funnet søvnen selv, og sovet noen timer i strekk. Nå har hun i midlertid begynt å våkne hver time fra legging kl 20. Dette varer stort sett heeeeele natten. Hun gråter ikke, men sutrer etter smokken. Hun roer seg og sovner når hun får den. Hun får grøt og mm til kvelds. Vanligvis har hun da sovet fra 20 til 0330. I går tenkte jeg at hun sikkert var mer sulten, så jeg ammet henne ca kl 24. Det var så vidt hun spiste, lå mest bare å kikket og koste med puppen. La henne tilbake i sengen og hun sovnet raskt, våknet en time senere og da var det på igjen. Hva skjer??? Skjønner ingenting...Sern ikke noen tenner heller....
Mamma til to tette Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Er grøt godt introdusert så høres det ut som tenner på meg. Er jo i rett alder for det og mangel på matlyst og våkning og ellers "rar" oppførsel høres ihvertfall ut som det. Tar lang tid før man ser tennene før de kommer og gutten vår plagdes med det i 1 mnd før de kom fram. Ikke så mye å gjøre med det, du kan prøve dentinox som kjøpes reseptfritt på apoteket, kjøpe biteringer som kan kjøles i kjøleskap, en kald klut å bite på osv. Er hun veldig urolig og plages så kan man også gi paracet. Gutten vår har fått to tenner nå og da har det roet seg...fram til de neste ,-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå