Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Gleder meg så infernalsk!!! Endelig så skal kusina mi gifte seg med en utrolig koselig og god mann! :-))) Så store deler av familien min som jeg ikke har sett på flere år kommer!! ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH som jeg gleder meg!!! ;-))) Eneste skår i gleden er det at jge må på jobb fra 8 til 11.15.... :S Planleggingsdag i barnehagen........ :-((( Men nå har endelig mamma, søstern og brodern min kommet hit til oss og for å være med!!! Har det virkelig godt nå ja når de har kommet også!!! :-))) JEG SKAL I BRYLLUP!!! :-))) Yiiiiha!!! Dagens lille gledesutbrudd!!! :-))))
Kystrøya Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Så morsomt Håper dere alle får en kjempefin dag sammen Om 2 uker gifter jeg meg, så da blir det min tur til å glede meg
mamman te JM og M Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 heis tuppa!! kos dæ kjæmpe mye!!!!!!!!!!!! skalpå jobb æ nu!!!! hils mor å søster så snakkes vi imorgen!! må få se bilder å høre om bryllupe!! gtd tuppa!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå