chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Sitter oppe med sønnen min og ser byggmester bob=) Våknet av en som knapt nok fikk puste, ringte legevakten og heiv oss begge ut i frisk luft, det hjalp litt men han sitter her godt under teppet nå og ser tegnefilm og puster fryktelig tungt... *sukk* stakkars lille gogutten til mamma. Fikk mej en skikkelig kjipp altså... detta var skummelt, aldri hatt noen slike situasjoner med ham før....
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg er våken...men skal snart legge meg etter nattevakt.. uff skjønner godt at du fikk deg en liten kjipp da ja...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Går det bra med han igjen eller?For en ekkel opplevelse både for deg og han. God morgen foresten, vært oppe en stund og sett diverse, byggmester bob jeg også.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Huff d høres ut som en skikkelig brå og ekkel start på dagen. Går det bedre nå? Håper dere får en bedre dag en starten var da. Sender en stor klem til en skremt mamma
Venter på 3_de spire Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Uff, det var ingen god måte å starte dagen på! Falsk krupp?? Håper det går bedre og at dere slipper å oppleve det flere ganger. Skikklelig ekkelt når de har problemer med å puste. Eldstemann her hadde falsk krupp noen ganger. Da fikk han leite i fryser`n etter is, det hjalp. God bedring!! Håper dere får en fin dag videre!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk alle sammen=) Ja det var ingen hyggelig start på dagen dette. Det går bedre nå, pusten er fortsatt tung og han har stygg hoste, skal på sjekk om en times tid, jeg vil at de skal lytte på ham uansett. Søndag i morgen og ingenting opent om han skulle trenge noe så det er nok bedre med en sjekk i dag enn en tur på legevakten i natt. Nå har han lagt på sofa med dyne, pute, smokk og bamse og tittet på tegnefilm i timer.. hehe=) Mye koz på mor da=) Ikke at jeg liker at han er syk altså men kan er noe mer kosete da.. hehe=) Nei det er bareå hive seg i dusjen og få seg i orden til vi skal ut å dra....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 venter på 3_de spire.. Ja det var falsk krupp mente de men jegvil ha ahn sjekket uansett.. ekkelt.. Har hatt ham ut i frisk luft og inn igjen og latt ham på puste over varm damp osv... det har hjulpet litt men han er fortsatt veldig tung...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå