animal Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Ser at alle svarene hennes er slettet..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 nei jeg er ikke utestengt.men er ikke så ofte her inne lenger. hva slags svar som er slettet?
animal Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Hei, hei. Så snodig.. Hvis du skroller nedover på de neste sidene, og går inn på de innleggene du har svart på, så ligger ikke dine innlegg der, hvertfall gjør de ikke det når jeg går inn på dem.. Godt å se a du fikk skrevet svar i dag da hvertfall ;O)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 nei aner ikke hvor mine svar er blitt av....men jeg ser at de svarene jeg har skrevet at jeg ønsker de skal kontakte meg pr mail er borte...kan ikke forstå hvorfor da det ikke er noe salg av tjenester....er jo ikke noe gale å ønsker å ta noe over mail da jeg ikke ønsker å legge ut privatlivet til noen andre her inne på nettet. nei det er vell noen som er i mot meg som vanlig og klart å fått de sletta...ja ja noen har lite å gjør...men se ka eg bryr meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå