Gå til innhold

Æ vil ha te bake

Anbefalte innlegg

Skrevet

After eight i Namsos som d va ferr 10 år sia .... NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måvel ring på thomas og gille og hør om dæm vil gjør det for mæ ventle?

Skrevet

Om de e samme after eight som æ tenke på, så skjønna æ dæ godt. Rota litt me han der fineste en gang. Han kyssa mæ og sang desperado te mæ ætterpå:) Et deili minne å ta fræm når gubbslasken blir før gærn....

Skrevet

Tvile på dæm vil. Dæm har vorti gammel og småfeit:)

Skrevet

Hain derre finasten va d han lyse, eller han mørke d da piri?

Skrevet

Kor arti! Æ e næmli fra Namsos æ å ;-)

Men bor ikke der lenger nå,og husker nesten ikke hvordan man skriver trøndersk....

Skrevet

Du får hæng dæ på mæ, rævva og yppert når hain har tatt sæ ein dram, så kjæm du nok fort i gemet igjæn=0) Trøndera rule vettu, her på krangle ihvertfaill

Skrevet

Åååååå........han var like mørk som natten. Men øynene funklet like sterkt som stjernene på nattehimlen som omkranset oss der vi sto så tett omslynget. Nordlyset ble reflektert i øynene hans...............shukkkkhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Skrevet

Hehehehe..... nice:) arti å hør om kjentfolk:)

Skrevet

Du va vesst ganske kneækt i hain du da? Thomas d=0)

Skrevet

Ja,jeg angrer på at jeg ikke beholdte dialekta når jeg flytta. men 15 år og lettpåvirkelig,og få som skjønte hva jeg sa på Østlandet ble det letteste å bare 'følge med alle de andre...

Men det pleier å komme seg når jeg blir forbannet,full eller er på ferie i Trøndelag;-)

Skal lese og lære av dere jeg ;-)

Skrevet

Harn itj? Ja,ja, my kain ferander sæ på 10 år! Æ feks e jo myyyyyyyyyyyyyy finar no som kvalpfette hi fersvinni=0) hehe

Skrevet

Nope, borte vekk. Men hainn e no søt læll da. Sjøl om det sjølsagt va Gille som tok kaka:)

Skrevet

Jeg rota forresten med Bjarne Brøndbo før en konsert en gang,det var før de ble så kjent;-) Før han hadde dame altså!

*litt flau kjenner jeg*

Skrevet

Ja hain hain va pen ja=0) *sukk*

Skrevet

Ingen som veit det,heller ;-) Har ikke turt å si det til mannen,for da hadd hainn vell flira sæ i hjæl! ;-)

Skrevet

Æ skjønne godt at du e anonym, ferr å sei det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...