grå :) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 er det bare timer igjen til Joikabolla og jeg gifter oss med hver vår mann:) og først nå er jeg ferdig med talen og selvfølgelig er det tomt for blekk. jaja. bblir vel gift uansett:)
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Oiii så spennende:) Det var ihvertfall bra at dere skulle gifte dere med hver deres mann og ikke samme da;) Gratulerer med bryllupsdagen og lykke til med den store dagen!!!! *bare bittelitt misunnelig*
Northernlights Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer =) Blir sikkert helt vellykket!
Torpekjærringa Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Oi ) så koselig da, jenter !! håper dagen blir helt super !! ønsker dere lykke til videre alle sammen )
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 gratulerer så mye! og lykke til =) har også flere jeg kjenner som gifter seg i dag. for to år siden denne lørdagen (men da var det 10/9) giftet jeg meg.. en strående helg! og det er like fint vær og like varmt nå som for 2 år siden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå