Gå til innhold

Dr .Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER MIN, SÅ KEEP AWAY, BARE SÅ DERE VET!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg ser at han er din på nicket ditt...

alle som liker han burde hete det!!!

Skrevet

Alle som er rundpult av ypperten må skrive seg på her,Join Rundlurt!!!! HEHEHEHE...

Skrevet

Lurer på hvorfor i faan dere ikke har forstått det før nå!???????? Hallo *tingeling*

Skrevet

Gå å prøv deg på Harry Belafonte du, vennen:) Sikkert ganske harry sjøl og du tipper jeg??

Skrevet

hahaha...jeg tipper rundlurt er samma ullen som drypperten...

utstøtt av samfunnet og pissa på......mohahahahahaha

Skrevet

Jeg er nok sterkere og tøffere enn de fleste vil like å tro!

Skrevet

HAHAHA Sier egentlig sitt egentlig, kontra hehe=0)

Skrevet

din mening..men så er du vel rundlurt av deg selv også da i tillegg til dryppert

Skrevet

De er sikkert halvsøsken,resultat av innavl i et lita bygd i trøndelag. De vet det bare ikke selv,er derfor de to er av samme ulla og så knyttet til hverandre..Hehehehe..

Skrevet

hmmmm... tror den anonyme surfitta har startet storoffansiv mot mine potensielle fremtidige sexobjekter her:-) RundLurt er mi, og hvis det er noen som skal snakke dritt til henne så er det bare jeg:-)

Skrevet

hehehehe yeah right=0) så smart dere er da, *daskemegselvihodetforikkeåhaforståttdetfør*

Skrevet

rundlurt et sexobjektiv??? jaja din smak ditt behag...

som å si at han homselederen for RV er sexy det!!!

men så er jo du litt sær i smaken da dryppert

Skrevet

Men da må du jo begynne da ypperten,sånn at vi slipper!:)

Skrevet

Ingen anonyme er det vel, feigskiter som hverken kan å krangle eller har bein nok i nesa til å stå for den dere er!!!!!!!!!!!!! slike er ikke verdt en dritt! næmmeli=0)

Skrevet

Nok en gang er du rundlurt,eller er den tette hjernebarken din bare ett resultat av innavlen?! :)

Skrevet

Vi e itj så nøye med kæm vi har oss med oppi hen vi sjø:-)

Skrevet

Seffe, kutt ned på drammen du ig, ettersom du gang på gang ikke engang kain å skriv nicket mett rætt, di brøfjøl

Skrevet

RundLurt? RundLurt? RundLurt? Di gamle røy,på tide å køye for deg nå,med broren din,Yppert!

Skrevet

Jeg er ingen gammel røy! Har du røyka en ræv? eller va karsken utblainna me ghb? eller hiar du bare gått fra vætt å ferrstain?

Skrevet

Jeg har bare gått fra vett og forstand! Good night to you,din lekkre røy!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...