Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 hvor kjøper du egentlig selvtillit??? hva med å legge ut et ekte bilde av deg selv??? bare for å se om vi har rett??? nei det tør du vel ikke...for du er nok skallet feit og arbeidsledig... det verste som kan skje ifølge deg selv er at du får innboksen full av friere...men det skjer nok ikke...
RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Ettersom han er far til fire krapyl, er han sikkert fæl!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 tror du virkelig alt han sier??? du er virkelig rundlurt også du...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 hehe.. RundLurt er nok en av de få som har mulighet til å møte meg, når hun vil:-) Så hun kan sikkert gi deg en bra beskrivelse senere:-) Problemet er vel at hun vil si at jeg er stygg, bare for å holde dere andre borte!! For hun vil GARANTERT ha meg helt for seg selv:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 tror du skal legge deg nå dryppert....du sitter og dagdrømmer...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Og rundpult av ypperten.. Er derfor hun har blitt litt rar stakkar.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 selvfølgelig er vi søsken:-) Trodde alle hadde fått med seg at jeg og råddåræva er gift og at RundLurt er søstra mi...Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Forklarer hengepuppene,manglende testosteron og den lave iqen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Kreeemt. ment du "IQ"??? E it sjå nøye med såiint toill vi sjø... Vi tek det vi tek og får det vi får:-) Dessuten så e det ALDRI nån ting som heng på oss som kjem herifra.. alt strutter ut eller står i giv akt....Konstant:-)
RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Jeg har jo ikke akkrat som mål å gå rundt å være Rundlurt? resten av livet, MEN RUNDPULT! Over hele skallen, hehe=0)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Er derfor alle flytter derifra da,blir jo redd for å sove i fare for alt som lusker seg inn i nattens mulm og mørke.
RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Du har en seriøs bør med vrangforestillinger hengende over hue!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå