doffine Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Nå er jeg den stolte eier av en blendheim gutt på to år og en tricolor jente på 8 uker:-)) Hu er ei litta bestemt, rolig og vakker jente:-)) Hu sitter å titter mye rundt seg... hahahahaha... Hu kan bare sitte på gulvet å titte på alt som skjer og er fornøyd med det, hu... Doffen passer nøye på henne. Og våker over alt hu gjør og passer virkelig på henne. Er en snill storebror hittil:-)) Men nå har vi kun hatt henne siden klokka 8 i kveld...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Åååhhh... Gleder meg masse til å se nydelige lille Nemi!!! :D:D Troro skikkelig på at Doffen passer godt på henne ja!!
mamman te JM og M Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 heia!! gratulere tuppa!!! :)dåkk må koze dåkk med de to koze hundene nu ja tihi... tenker doffen e stolt storebror ja.......... skal straks på jobb jeg nu men vi snakkes kanskjen i ikveld!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Åh.. Gratulerer så mye!!! Valper er jo så gode. Blir litt misunnelig her jeg nå... hehe... Legger du ut bilde av henne?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 gratulerer vennen )) hun er nydelig er sååå misunnelig
doffine Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Hu er virkelig vakker:-) Jeg har forsøkt tre ganger å legge ut bilde, men får det ikke til... Hahahahahaha... vi har det ganske så morsomt med henne. For hu ekke skuggrett den jenta:-) Hu løper og hopper rundt omkring... Også tar hu beina til doffen:-)) hahahahaha... og selvfølgelig ledninger.. det er spennende saker:-)) tihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå