Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Nå sender jeg ut litt fødestøv, og håper noe treffer meg selv også '************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Så får dere alle ha en riktig god natt, med mye søvn og lite do-turer. Ønsker dere en knall helg også, og at noen av oss får møte vår lille prins/prinsesse. Natti natt
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 stjeler litt av det fødestøvet jg, oxo håper jg at jg klarer å sove mer enn 2 timer i natt. sjalu på min kjære som alt ligger å sover, skulle ønkse det var meg.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 snapper til meg noe av det fødestøvet jeg oxo. min kjære er på jobb, og jeg ligger her med kynnere som kommer hvert 15.min... men jeg blir ikke sjokkert om de gir seg og tar fra meg håpet om fødsel.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå