Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 og jeg vet at det er mindreårige der.. tenker at hvis jeg ringer purken, kan jeg få en helvetes til underholdning her:) moahahahaha.. tror jeg må ta en telefon...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Ja, man får ikke mer moro enn man lager sjøl. Ring i vei!
RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har fest i nabohuset til noen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå