Gå til innhold

Hvordan takke verdens beste bestemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, moren min altså. Hun er så suveren!

Skal prøve å fatte meg i korthet, men jeg kjenner at jeg er litt sentimental, så det kan bli vanskelig;-)

Hun stiller ALLTID opp. Ikke fordi hun føler hun må hjelpe til, men fordi hun tenker på barnebarnet sitt 24/7 og har lyst til å være sammen med henne hver eneste gang hun har sjansen. Er det krise på jobb, går hun gladelig opp i barnehagen og henter skatten vår. Skal vi i bryllup, føler hun seg heldig som får være sammen med henne et helt døgn. Er vi syke, kommer hun og steller og lager middag. Ikke for at vi absolutt vil, men fordi hun bare ER SÅ SNILL. Vi ser henne nesten hver dag, de andre dagene ringer hun og lurer på hvordan det går med vesla. Det kan sikkert høres mye ut, men damen er så godhjertet og lettvint å ha med og gjøre, at det er baaare hyggelig.

Når de to er sammen, er det ingen tvil om at datteren vår er i de beste hender. Maten serveres slag i slag, de leker, synger, går tur og koser seg verre. Hun har alltid humøret og overskuddet som trengs, og lunta er så lang at man ikke ser enden på den. Hun har utallige kallenavn på henne, for kjært barn har som kjent mange navn.

Det ene strikketøyet avløser det andre, slik at hun alltid har myke og deilige klær. I tillegg kjøper hun klær og utstyr titt og ofte. Jeg kan ikke få understreket nok at vi har sagt hun må slutte, hun er jo altfor snill og vi mangler ingenting sånn sett. Hun klarer bare ikke å la være, for hun er så glad i henne at det er helt utrolig.

Vi takker henne selvfølgelig hver gang hun hjelper oss på den ene eller den andre måten, men føler ikke at det er nok. Vi vil vise hvor mye omtanken hennes betyr for oss, men finner ikke den rette måten.

Jeg er klar over at dette innlegget kan oppleves surt for enkelte, og til det kan jeg vel si at vi også vet hvordan det er når besteforeldre IKKE bryr seg så mye som man skulle ønske. Jeg hadde bare så lyst til å fortelle om hvor utrolig snill hun er, og få noen ideer til en takk til henne.

Vi hadde tenkt til å be henne med på ferie, men så fikk vi ikke råd i år likevel. En middag på restaurant blir liksom litt i underkant igjen. En mellomting hadde vært fint.

Puh, dette ble ikke kortfattet i det hele tatt. Akkurat som forventet. Men hvis du fortsatt henger med, setter jeg stor pris på et svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som en bestemor sendt fra himmelen dette her! Hehe.. :o)

Hva med og spandere en spaweekend, eller en spadag for henne og ei vennine? Det hadde nok blitt satt stor pris på, tror du ikke :o)

Skrevet

Jeg har ei mor som er akuratt lik din mor. Prates ikke hver dag, men hun stiller virkelig opp for oss.. Hun er der når vi trenger henne... Helt super mormor for mine to søte små jenter...

Skrevet

ga mammaen å pappaen min en kjempefin blomst,kort med dikt,kopper hvor det sto tittlene deres,bilde av dem med snuppa,å en bedre midag ute.

det var veeeeldig godt motatt:)

Skrevet

Full spa-behandling, om det så er bare for noen timer/en dag. Eller en weekendtur.

Vet ikke helt hva du legger i ferie, men da tenker jeg litt mer enn en weekend.

Godt at du har et sånt trygt forhold til din mor. Deilig for alle parter :)

Send henne et lite postkort i posten og fortell med de ordene du skrev over her hva hun betyr for dere.

Skrevet

En stor kurv med yndlingsfilmer, noen gode bøker, kryssordblader, yndlingssnop, innrammete bilder av barn/barnebarn, kaffe, ting ungene har laget...sånn kosekurv! :o) Pleier å slå an!

Skrevet

Så koselig med mange svar!

Her var det jo gode forslag. Skal i allefall skrive et fint kort, der jeg får sagt ord for ord hvor mye hun betyr for oss. Spa er det dessverre dårlig med heromkring, men en weekendtur var jo absolutt noe å tenke på. Samme med "kosekurv":-)

Takk for svar!!

Skrevet

Nå beskrev du min mor og. Og sånn mor som jeg vil bli=) Hmm, kanskje jeg og burde funnet på noe koselig til henne? Jeg tar henne nok litt for gitt jeg da. Forresten er jeg så heldig å ha en sånn svigermor og=)

Skrevet

sånn er min mamma også =)

veldig deilig ha en sånn bestemor i nærheten ja!

og vi vet også hvordan det er når noen ikke stiller opp eller aldri har tid.. for det er ikke like lett å få hjelp av svigerforeldrene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...