Gå til innhold

yppert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan jeg hjelpe med, kjære?

:-)

Skrevet

jasså???????? tøffer du deg:-)

Skrevet

Ypperten bare nyter oppmerksomheten han får her inne,det som holder dagene hans oppe. Uten kranglesiden hadde han daua ta selvtilitmangel.. Stakkar store kreket..:)

Skrevet

ja han flørter med de som allerede er gift/samboer eller som har kjæreste...

da kan han si til seg selv at han har en grunn til at han blir avvist...

derfor han ikke sitter på chat.no for der er mange single så da har han ingen unnskyldning lenger..

Skrevet

hehe... de enkleste damene å få i bingen er jo de som allerede er gift eller sambo:-)

Liker ikke oppmerksomhet, men synes krangel er morsommere:-)

Skrevet

Men ypperten da,har du ingen kamiser å krangle med da? Eller er du en sånn pinglete type som bare vil krangle med damer for å føle deg overlegen?:)

Skrevet

men hva vet vel du om det???

jeg tror nok du ikke har hatt mye sex i livet og vil gjette at du har hatt 1 partner max 2 gjennom dine år...

et tips fra meg til deg...du får ikke napp her inne...du må ta med deg den forlengekoktepølsa di og fiske på en annen nettside...

eneste grunner for at folk snakker med deg i det hele tatt er fordi du enten provoserer eller at du gir noen noe å bruke tiden på...

Skrevet

jasså så sukkerabstinensene holder på å ta overhånd igjen ser jeg:-) Det er sjeldent at jeg er for aktiv dødshjelp vennen, men i ditt tilfelle så hadde det ikke ofret meg en liten omtenksomhet for å ta en slik avgjørelse:-) Slike avvikere som deg tjukka, burde få snickers på blåresept sammen med smørefett og Cola... Du ville nok ha sklidd av stolen av kåthet dersom du så hvem du snakket med vennen:-)

Skrevet

lurer på om du kan andre ord enn de du bruker heeeeele tiden???

eller er det det samme din mor lærte deg da du var liten???

Skrevet

Jeg hadde ikke sklidd av stolen. Hadde tørket inn som ei tørr sviske som hadde ligget i søplekassa di 10 dager hadde jeg sett deg. Tenner ikke på trøndere med snurrebart,karskånde,og fleskemage. Tipper du tilogmed har skinnvest. Ikke no fæst uten skinnvæst er vel mottoet ditt din mammadalt!

Skrevet

Min mor.? Jeg vokste opp på barnehjem pga at ingen ville ha meg... var litt hyperaktiv og hadde et forferdelig språk! Dette bedret seg heldigvis da jeg ble adoptert av en familie som tok seg av meg og fikk banket gjennom skolegang og utdannelse:-) Så i dag er jjeg heldigvis en person som har en solid utdannelse, god jobb og snakker pent:-)

Skrevet

hvem prøver du å lure??? eneste jeg tror er at ingen ville ha deg..

Skrevet

Tenkte ikke på kåthet tjukka:-) Tenkte mer på den kroniske og eksplosive soppspredninga som ville formert seg villt pga teemperaturforandringene nedentil:-) Dessuten hater jeg mora mi... Hun er tidligere prostituert og narkoman.. Desssuten så vil hun ALDRI bistå med barnepass:-)

Skrevet

Har fått bukt med soppspredningen for denne gangen,har fått canesten på blå resept,ikke snickers tenk! :=) Tipper du er en sånn tulling som flyr i skauen og plukker kantarell selv om høsten. Ser bare den blanke skallen til ypperten dukke frem fra lyngen i stjørdal`n.:)

Skrevet

hehe... nå er ikke jeg den som akkurat drar ut i skogen for å plukke sopp tjukka... PS.. sikker på at du ike fikk snickers på blåresept? Hmmm.. du burde skifte lege tjukka:-) Jeg kan alltids få sørget slik at du får din daglige dose med viktige kallorier slik at du kan opprettholde vekta:-)

Skrevet

Nå klarer jeg fint å holde den lekre smekre figuren min på egenhånd tenk.. Og skulle jeg få lyst på en beta er det jo bare å tenke på den fleskete ølvommen din så mister man lysta på snickers forever:)

Skrevet

feite folk trenger ikke kalorier på resept! å opprettholde fettprosenten klarer de fint på egenhånd.. så synes de synd på seg selv etterpå fordi de er så feite. for ikke å snakke om å prøve å hevde seg i slike diskusjoner. Ta med dere fettrævva og masj i seng, fettberg!!

go natt!

Skrevet

hehe,, god natt tjukka:-) Viktig å sove slik at du ikke forbrenner noen overfadiske kallorier:-)

Skrevet

jeg?? Har vel et par kilo for mye.. tenkte jeg skulle slanke meg fra 54 kg til 52.. så slipper jeg å se ut som en vandrende fettklump...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...