Luna** Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har ikke helt fått med meg det jeg da..... Kan noen oppdater meg?
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Lakserende olje. (avføringsmiddel). Noen sier at det kan starte fødselen. gammelt kjerringråd visst nok, eller noe sånt.... men har også hørt at babyen kan ta skade av det, og at det kan føre til styrtfødsel. Jeg tørr ikke å ta det, regner med at ungen kommer ut når den er klar
Luna** Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Ok. Får høre litt medjordmor hva hun anbefaler..... Takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå