Arb.ledig husmor Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Snuppa her har snart bursdag. Ho har bursdag en torsdag, og vi skal ha selskap om lørdagen etter. Dere som også har 1-åringer som hadde bursdag i uke, men feira i helga... Feira dere foreldre og barnet på selve dagen også, eller venta dere m feiringa til selskapet i helga? Lure sånn på om eg skal gjøre noe ut av bursdagen hennes på torsdagen, eller om eg skal vente t lørdagen.. Ho skjønne jo ikkje så mye av det likevel...
Sommer & sol:-) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 jeg har alltid hatt familie på selve dagen jeg.. er litt rar sånn,må feire den dagen..blir rart både før og etter...blir liksom litt feil.. men skulle vi hatt selskap etter selve dagen,hadde jeg hatt dårlig samvittighet hvis jeg ikke hadde gjort no på selve dagen.. skjønte du det,ble kanskje litt rotete... men du må jo gjøre som du vil,og hva som passer dere best:-))
Arb.ledig husmor Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 vi kan ikke ha selskap på selve dagen, da foreldrene mine bor 3 timer unna... Men når de blir 1 år så skjønner de jo ikkje så mye av det som skjer, derfor eg spør hva dere har/hadde gjort?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 vi kommer bare til å feire i helgen, men han skal få på seg fine klær, få ballong og kanskje lit ekstra kosemat på dagen sin... dvs at han skal få semilegrynsgrøt og masse masse god frukt (mango er det beste han vet, men han får ikke så ofte, så det blir vel det).. kanskje får han litt juice også.. men som du sier, han skjønner jo ikke noe av hva bursdag er, så hvorfor stresse med to feiringer? her må det uansett to feiringer til, en med farfar og -mor, onkler og tanter, og en med morfar og samboeren hans, onkel og oldemor og -far. de kan nemlig ikke reise noen steder.. da kommer min tante og onkel med min kusine. sønnen hennes blir feiret med nicolai, for de har bursdag 4 dager fra hverandre
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Vi hadde ikke selskap på dagen hennes siden jeg jobbet til klokken 21 den dagen...=( Men hadde stort gavedryss på morgenen og god frokost før jeg gikk på jobb. Måtte jo få gavene fra oss den dagen hvertfall syntes jeg! Hadde familieselskap i helgen som kom etterpå, når alle hadde fri og kunne komme.
Arb.ledig husmor Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Her i kommunen har de småbarnstreff om torsdagene da, så kanskje eg skal ta med snuppa dit, så får ho vært sammen med andre barn på dagen sin iallfall... hehe... Og så får eg kanskje lage noe godt til middag, ikkje gi de vanlige glassa... og henge en ballong på stolen hennes... Har uansett tenkt å få tak i en gassballong... Snuppa får besøk av morfaren, besto, og oldebesto/besten på lørdagen da... Og kanskje en tante m søskenbarn om de orker å reise... Familien t sambo bor på østlandet, og har ikke tid t å komme på besøk ( Vi bor v Bergen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå