Gå til innhold

Har visst blitt gravid og mistet uten å vite om det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter nesten 3 uker med kraftige smerter og blødninger kontaktet eg legen.Har jo brukt p-plasteret i 2,5 år men brukte to stk som hadde vært utsatt for fukt i juli.Skjønte det jo rimelig kjapt siden puppene ble så ømme og eg hadde alle de samme sympt som med førstemann.Men heldigvis ordner naturen opp når alt ikkje e som det skal være..Rart å tenke på igrunn,men dette skjer jo med så og si alle kvinner en eller flere ganger.Var så tidlig (ca min uke 4) at det ikkje var behov for noe utskraping.

Men sitter igjen med en sånn merkelig "jøss" følelse liksom

jaja thats life!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis ordner kroppen opp, og som legen min engang sa så er har vi alle sammen vært gravide opptil flere ganger uten at vi har visst om det og mistet i en menstruasjon. Men det er jo som en celle så det er jo ikke verdens undergang, og man må jo bare akseptere det. Det er jo som sagt som regel en årsak til det :-)

Men skjønner den 'jøss' følelsen ja :-)

Skrevet

Tenker litt på det at hvis vi var prøvere på denne tiden så hadde det vært et større nederlag, tidlig eller ei.Men en gjør seg så mangen rare tanker vet du =) Sprøtt at den befruktningen som skjedde akkurat i dette usikre tidsrommet skulle føre til SA. Skjebnen spiller på mange kort ja!

Skrevet

ja,jeg opplevde å miste uten å vite at jeg var gravid. hadde ingen symptomer,men da "mensen" kom var den så kraftig og smertefull at jeg trodde jeg skulle fø (var vel ca 4 uker på vei) men gikk ikke til lege før etter 5 uker,slutta aldri å blø.. samboer sa han var steril,så graviditet var det siste vi tenkte på. nå er dette 6 år siden,å vår tredje er på vei.. han var altså IKKE steril,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...