venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ssal ikke ha mens før i begynnelsen av uken som kommer men har hatt endel symtomer denne uken. Er dette vanlig så tidlig? har veldig vond i kors ryggen litt øm i puppene ikke så veldig matlyst noen stikninger i puppene i dag sliten tok test i dag tidlig men ble negativ. tok cb digital test. føler meg gravid men er ikke helt sikker før jeg ser det. når syns dere jeg burde ta neste test?
jentahans Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 VENT PÅ MENSEN så ta en test om den er forsinket eller tidligest 3 dager før vist du er så nyssjerig:) Men du sparer jo noen tester vist du venter til mensen er forsinket:) lykke til, håper du er gravid og tester positivt snart:)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 slår meg enig med jentahans jeg:) let fram tolmodighet fra hver en krinkelkrok du finner, og smør deg godt inn i den;) håper på spire hos deg:)
Mini nr 2 i mars Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg ville også ventet til IKM! Selv tok jeg en test dagen før IKM, og den var negativ. Men på IKM (og ikke med morgenurin, men utpå ettermiddagen) tok jeg en test og den var positiv. Du må ha masse lykke til, og håper følelsen din er rett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå