nicknavn Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Nå har min mann holdt på siden ca kl 2000 med å få vasket kjøkkenet, da har han fått vasket 3 langpanner, en stekepann og barnestolen. Enda så har han gulvet igjen og å moppe stuegulvet. Tro om han blir ferdig i natt? Heldigvis så stresser ikke jeg med at han skal bli ferdig fort, men skulle gjærne kommet meg på kjøkkenet en tur. Vi har en avtale at jeg holder meg unna området han vasker til han er ferdig. Må nok rope på han etter et glass vann.-)
solfrid Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 heldig du er da som får han til å gjøre det. hehe
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Laaaaaaaaaaaangt tid ja, men blir gullende rent da......, og kjøkkenet er hans jobb. Bragd bare å ha fått ha til å ta det.............
Septemberstjerna og Martine Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hehe, ja! Sambo bruker minst 2 timer på å vaske badet, som jeg gjør på 1/2 time. Men han gjør det i hvert fall...
Anne-B. Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Har han brukt tre timer på bare det der? Det er ikke mulig!
nicknavn Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Det er mulig det, akkurat nå sitter han å hviler. Fortsatt er det gulvvask og mopping av stua igjen.
Væren74 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 He he. Var som å lese om min egen mann. Jeg kjenner jeg blir irritert fordi han er så treg : ) Ja, ja, jeg tør ikke klage. Jeg har nesten ikke vasket et gulv siden jeg traff han (5 år siden). He he.........
Adalis Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Har det slik her og... MEN; her blir det ikke bra samme hvor lang tid han bruker. Han klarer aldri å huske å tørke av komfyren, benkene og brette melkekartongene.... Slike ting irriterer meg noe vanvittig, så gjør det heller selv da. Gulv får han ikke vaske, selv om jeg bruker en dag på hvert gulv pga hoftene mine.. Hehe!!
¤MegOgMini¤ Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Min eks-samboer var også sånn.. brukte 3timer på kjøkkenet. og 1-2på stua.. Men så lova han å ta oppvasken da, og den blei større og større, helt til han fant ut at "AHA! nååå, nå skal det bli fint her :P" Men skjedde 1gang i måneden, eller hver tredje uke.. ; Bra utført arbeid- men etterpå fant jeg ingenting, for han lagde alltid sitt eget "system" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå