FuriLaks Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Kjæresten er på jobb i natt, Nataniel sover trygt og godt og jeg koser meg med litt vin og litt DiB selvfølgelig;) Noen flere?
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg vil også !!!!!! =( Hehe.. Har en datter med smokk og flaskenekt, så jeg får nok bare vente... c',)
FuriLaks Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Tar en slurk eller tre for deg:)
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk =) Gleder meg til jeg kan nyte litt rødvin. Vet jeg fint kan ta meg ett glass nå, men det blir jo bare å mobbe meg selv ) Hadde sikkert ikke tålt stort mer enn ett glass heller tenker jeg. hehe
Bellen^2 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg har kost meg med et glass vin på fredagskvelden jeg også! Vin og sushi, herlig blanding:)
Roketikka Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ja , i kveld har jeg kosa meg med et glass rødvin! Kjempedeilig!!!!! Han spiser ikke før i 5-tida. Så jeg nyter det med god samvittighet! Gjør godt med et glass vin ) Koser meg stort! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå