Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ... hvordan er det best å innta det?? (rekner ikke med at det smaker særlig godt...?) Og opplyste dere om at dere hadde brukt dette da dere kom på føden? Isåfall hva tilbakemelding fikk dere?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 ikke prøv det,jeg gjorde det med nr 2 og 4 å de er de hælve...s vondeste å lengste fødslene jeg har hatt!! tro meg,det er vondt nok fra før:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg har født to ganger før, og tro meg jeg hvet det gjør vondt! Var i grunn ikke det jeg lurte på. Har lest både posetive og negative sider ved dette, og dersom jeg velger å prøve får jeg vel bare tåle konsekvensene av det. Men takk for advarsel. Forresten hvorfor i alledager prøvde du det to ganger dersom du hadde så dårlig erfaring etter første gang?
mammat2goll Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde flasken stående i kjølskapet så det var kaldt, blandet det ut med appelsinjuice så kjente det neste ikke. Men det hjalp ikke på fødsel. Tror heller ikke det gjør det, hadde det de ville det vel stått på flasken att det ikke skal brukes av gravide?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Før i tiden brukte de det ofte på sykehuset for å prøve å sette i gang fødselen, men har gått bort fra dette, hvorfor vet jeg ikke, kanskje det ikke virket som ønsket. Jeg prøvde det forrige gang, endte med å drikke en hel flaske, men hjalp ikke.... Jeg drakk det rent, ikke så gale smak som man tror faktisk...
marghald Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Venninnen min fikk beskjed av legen (på overtidskontroll) om å gå hjem å spise en posjon havregrøt med 2 ss lakserolje i, og det funket som fy på henne... Jeg tror man må være moden for at det skal være noen virkning. Hun fikk først skikkelig diare (men det var jo uansett greit å få tømt seg, som hun sa..), og så satte riene inn for fullt! De var så heftige at hun måtte legge seg litt, men hun mener det er fordi at det kom så brått. Ble liksom ikke gradvis vant til smerten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå