pøber´n & je Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I nov kommer Snabbgrabbar dvd. http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=153700
lille je Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Og neste helg skal jeg se dem i Trondheim. JIPPIII!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 De har jo startet opp med tv program. Det er driiiit morsomt! ) Skal selvsagt kjøpe DVDen når det kommer. Gleder meg!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå