Snuppa og bøllefrø Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Lyst å finne på noe kjekt,men vett ikke helt va... håpte å få noen gode tips nå
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi skal på konsert i byen på dagen:)
Sånn kan det gå Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Skal stå på stand, mens mannen min er borte på busskjøring, så ikke akkurat den store familiedagen i morgen for vår del nei.
ツWonderfull Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Handle på sparkjøp, på lekeplass eller lekeland med barna, så handle mat og hjem å rydde mens ungene forhåpentligvis leker fint
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Er meldt fint vær, så vi tar nok med unger og besteforledre og kjører ut til en stor flott skog og går en tur. Og kansje besøke et venneparr senere på dagen.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Tenkte å ta med snuppa på skogtur men så kom jeg på at jeg glemte regntøyet i barnehagen så hvis det blir styggvær så må vi finne på noe annet..
~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Vurderer Tusenfryd eller kino, får se ann været litt tror jeg )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Skal i bursdag.. Ikke akkurat noe tips til deg kanskje men
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Vi skal på "babysvømming". Blir kjekt med nytt kurs. svømmehallen eller skogen er mitt forslag!
Arb.ledig husmor Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Sku gjerne vært (aller helst) over alt, men tvile på at eg orke det... Må kjøre bil for å komme noe sted, og sambo skal jobbe (. Så her blir det vel vaske-klær-dag... og kanskje en liten gåtur med vogna...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Sove leeenge hehe Jeg og gubben har barnefri i helga.Småguttene er til tanta si hele helga og det skal bli deilig og det har jeg ingen dårlig samvittighet for å si:O)Skal ihvertfall ute å spise middag og kanskje dra på kino i morgen kveld:)
bente69;) Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Vi skal til Sandefjord å besøke svigermor som har bursdag. Så skal vi innom OBS hypermarked i Sandefjord å kjøpe hvertfall cheroxx(sikkert noe annet også...hehe). Gleder meg til vi får Obs igjen, ny butikk åpner i november. Snuppa gleder seg allmass til å kjøre båt(Bastøferga) bryr seg ikke noe om at farmor har bursdag, hun skal kjøre båt...hehe
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Vi skal kose oss hjemme, og sikkert ut en tur å leke.. har lovet jenta mi å lage sveler..mmm.. så skal jeg lage bacalao til min kjære på kvelden..en matdag:o)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Feire bursdagen til 5 åringen. Blir 10 barn her i alderen 4-7 år. Huff. Gruer meg!!! Llillemor e jo bare 6 uker og formen min er ikke på topp. I tillegg skal gubben på jobb hele dagen! Heldigvis kommer ei jente på 15 år å hjelper meg litt! Har i grunn feira bursdag hele uka! Familieselskap forrige helg, fering i barnehagen på selve dagen midt i uka, og nå barneselskap. Gejtt om det e en som glede sæ!
missinglink Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Skulle egentlig hatt en romantisk helg med gubben, men nå virker det som om vi er på randen av skillsmisse, så ikke vet jeg....... snufs
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 du kan fly til alta å hjelpe meg å tømme fjøsen:p
Gjest Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 Skal bare slappe av med husets herre som for en gangs skyld har frihelg, og leke masse med minsten. Snuppa er hos ei venninne i helga. Tips? Oi! *tenke* Kino?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå