Gå til innhold

Melonene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke bokklubben vår litt vel død for tida?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo! Det har du rett i:-/

Har vært lite lesing i det siste, fy skamme meg.

Skal straks begynne på Rachels ferie.

 

Hva leser du nå?

Skrevet

Huff... Går tregt her og ja. Holder enda på med Menn som hater kvinner. Har du lest ligge i grønne enger ?

Skrevet

Jaaa, den har jeg lest!!!

Leste den med en gang jeg fikk den, og vips så var den ferdig lest;)

Har du lest den?

 

Menn som hater kvinner ja...har lyst på de bøkene, har de på ønskelisten:) Er den bra?

Skrevet

Syns den var syyyykt treg i begynnelsen, men har tatt seg opp, så jeg tror det blir veldig bra.

 

Nei, har ikke lest den enda.... Var den bra??? Mest om Torunn eller?

Skrevet

Den fortsetter på samme måte med kapitlene, sånn annenhvert/hvert tredje med ny person liksom. Veldig irriterende skrivemåte, klarer jo aldri å legge fra meg boken, må liksom vite hva som skjer med neste, hehe;)

Den var bra ja, men vil helst ha enda flere bøker jeg da:)

 

Treg i begynnelsen liker vi ikke....hmmm....jeg pleier å være utålmodig på sånne ting, men bør nok gi det en sjanse.

Husker da jeg leste "Enke for et år" av John Irving. Den var såååå kjedelig i begynnelsen og jeg vurderte sterkt å legge den fra meg. Heldigvis lot jeg være, og da jeg kom på slutten, prøvde jeg å lese så sakte som mulig, for jeg ville ikke bli ferdig:)

Skrevet

Åh, den har jeg og lest, og helt enig med deg! Men den var knallbra ja. Har du sett filmen? Door in the floor eller noe sånt?

Skrevet

Nei..???? Er det film også??

Elsket den boken, den var fantastisk!

Skrevet

Jeps, film ja. Er visst Kim Basinger som spiller hu "gamle" som han unge gutten driver og har seg litt mer. Jeg har ikke sett den jeg heller, men boka, var helt topp ja. Har du lest siste John Irving?

Skrevet

Åh...den må jeg se om jeg finner. Men det kan være det er veldig lett å bli skuffet da, boken er jo enormt bra, skal litt til å måle seg med den.

 

Har kun lest den ene boken av ham. Noen å anbefale?

Skrevet

Lest bare den jeg og sjø.... Har den siste.... Husker nå ikke hva den heter. Har ikke kommet så langt at jeg har lest den enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...