Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Må man ta tabl.? er det ikke noe annet man kan spise mye av istedet?
Anitahar2barn Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 folat finnes naturlig imange matvarer...særlig brokkoli tror jeg. Men sånn som med mange andre vitaminer må man spise mye for å dekke behovet så da må man passe på å ha et riktig kosthold. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321852 Lykke til!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 grønne grønsaker, spes brokkoli, men du skal spise MYE før du har tatt lik mengde som i en tabl ja.. jeg prøver å spise så mye brokkoli som mulig i tilegg til å ta folat..ellers er det ofte folat i andre kost tilskudd dersom du tar det?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 ja tar bamsevitaminer,hihi... de glemmer man ikke å ta;)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 haha:) det gjør sambo også...og når han er snavvelklein blir det litt flere enn anbefalt dose;) hehe:)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 foresten, tviler på at det er folat i disse bamsebjørnene;) hihi
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Det er folat i de fleste gr.sakerne men anbefaler å spise tabletter. Mye av vitaminene og mineralene forsvinner i gr.sakene under transporteringen fra utlandet til norge.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 joda det er faktisk folat ibamsebjørnene,tar en folat tabl og 2 bjørner da har jeg kommet opp i anbefalt folat dose pr dag:) smaker så jævli folat tabl
To prinsesser Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Er jo folat i de fleste grønsakene men jg velger ta tablettene.. Må oxo gjøre det for vi har ryggmarksbrokk i familien.. å legen anbefaler å ta tablettene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå