IBO<3 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Leiligheten er vasket, barna sover.. Jeg sitter å koser meg med et glass rødvin.. Fredagene er goode:)
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Her ser det helt forferdelig ut, men jeg har fått en god og lang trimtur. En kopp te nytes før jeg skal ta en varm dusj og krype opp i nyvasket sengetøy og til varm mann. Må si jeg liker fredagene jeg også
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har bare gått en times tur. Og planlagt kake til guttens bursdag og søkt en jobb:) Vasker litt mannen og meg i morgen. Mest mannen da, muhahaha, jeg har trollbundet ham med min magiske seksuelle kraft (eller noe...)
IBO<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Trim-trening-trim..bla, bla.. dårlig samvittighet jeg? JA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå