Gå til innhold

Det er fredag...Kveld..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten er vasket, barna sover..

Jeg sitter å koser meg med et glass rødvin..

Fredagene er goode:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser det helt forferdelig ut, men jeg har fått en god og lang trimtur. En kopp te nytes før jeg skal ta en varm dusj og krype opp i nyvasket sengetøy og til varm mann.

Må si jeg liker fredagene jeg også ;)

Skrevet

Jeg har bare gått en times tur. Og planlagt kake til guttens bursdag og søkt en jobb:)

 

Vasker litt mannen og meg i morgen. Mest mannen da, muhahaha, jeg har trollbundet ham med min magiske seksuelle kraft (eller noe...)

Skrevet

Trim-trening-trim..bla, bla.. dårlig samvittighet jeg? JA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...