Gå til innhold

blodtrykk på 80/60.. farlig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet konsikvensene av lavt blodtrykk?? kan de sette igang fødselen pga av d? de gjør jo d hvis d blir for høyt så..

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida,har bestandig hatt lavt bt max 90/60 med alle barna,har aldri vært snakk om å gjøre noe med det nei. er mest plagsomt for oss som er gravid,sliten og svimmel å sånt:) en lege mente jeg kom til å leve lenge med et sånt bt:))

Skrevet

hadde 70 på 50 ... så jeg vil tro d går helt greit ;o)

går vel litt opp og ned i svangerskapet...ikke noe å stresse over vertfall ...

Skrevet

men påvirker d ikke barnet??

Skrevet

som legen sa til meg så var det bare bra med lavt bt for da fikk babyen det tngte av næring. "maten" til babyen skal jo fra morsblodårer over til babyens,å da var det are et pluss at et gikk sakte:))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...