Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 noen som vet konsikvensene av lavt blodtrykk?? kan de sette igang fødselen pga av d? de gjør jo d hvis d blir for høyt så.. noen som vet??
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 neida,har bestandig hatt lavt bt max 90/60 med alle barna,har aldri vært snakk om å gjøre noe med det nei. er mest plagsomt for oss som er gravid,sliten og svimmel å sånt:) en lege mente jeg kom til å leve lenge med et sånt bt:))
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 hadde 70 på 50 ... så jeg vil tro d går helt greit ;o) går vel litt opp og ned i svangerskapet...ikke noe å stresse over vertfall ...
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 men påvirker d ikke barnet??
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 som legen sa til meg så var det bare bra med lavt bt for da fikk babyen det tngte av næring. "maten" til babyen skal jo fra morsblodårer over til babyens,å da var det are et pluss at et gikk sakte:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå