~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har ennå ikke klart å bestemme meg, kan dessverre altfor lite om lokalpolitikken her i kommunen.
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Senterpartiet til kommunestyret, RV til fylkestinget
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Vil ikke si hva, men stemmer taktisk i ordførervalget, etter overbevisning i kommunevalget og til fylkestinget.
~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2007 Har dere ordførervalg? Det partiet jeg noramlt ville ha stemt på har sittend eordfører i dag og maken til lite karismatisk fyr skal man lete lenge etter...
NoDoubt Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde tenkt å stemme venstre først og fremst fordi jrg er veldig i tvil men alle tester jeg tar ender med venstre. Men i går fikk brosjyrer over alle partiene i kommunen og i venstre sin så stod det at de skulle kjempe iherdig for å holde kommunen nynorsk. Så der røyk min stemme! Så da er jeg vel på null igjen. Men stemme det skal jeg uansett:-)
FuriLaks Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Er det flere som syns at dette kommunevalget kan minne mer om et stortingsvalg? Jeg syns det er vanskelig å se forbi rikspolitikken, det er den som kommer mest fram. Mulig jeg ikke følger med nok men... Blir Ap her tror jeg.
NoDoubt Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Vi har og direkte ordførervalg. Har ikke bestemt meg for det heller...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Ja, her er det direkte ordførervalg. Har vært en del lokalpolitikk her. Greit å engasjere seg med polariserte parti og noen parti med ville konspirasjonsteorier, he he:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Stemte i dag og det blei både RV for kommunen og fylket...gjelder da Skien kommune, og da selvsagt Telemark. Håper inderlig at de kommer inn igjen...de datt nemlig ut etter sist valg!:-(
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Vi har hatt AP kommune i mange år, og har det knallbra.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så her blir det AP!
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 I vår kommune er det H som gjelder, men ikke for oss:)
flashdancepants Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Vanligvis stemmer jeg Venstre, men det har ikke nødvendvis så mye å si v/ lokalvalg. Nå må jeg nesten se etter enkeltsaker jeg er opptatt av, føler jeg. Men tenker at jeg må stemme på er miljøparti av noe slag uansett. Kanskje de Grønne, om de har noen mulighet for innflytelse her. Dumt at man må tenke sånn, og ikke etter politiske prinsipp man er enige i.
Solitude Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Hehe.. jeg får skylde på dere hvis det går galt.. Jeg har nemlig ikke stemmerett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå