Gullet-Mitt alt! Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Vurderer å kjøpe denne, men trenger å vite om den er bra. Noen med erfaring?
hm hm Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi har den, kjempefornøyd! 2005-mod vi da, skal bruke den nå til andremann som kommer i desember også
kulepenn Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vi er veldig fornøyd og vi har også en gammel modell. KJøpte brukt til førstefødte. Får vi en spire til skal jeg ut å kjøpe en splitter ny, tror ikke de blir mindre bra med de nyeste modellene. BAre løp og kjøp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå