<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Bare lurer på om bleiene dere bytter på dagtid er fulle av tiss? Jeg kjenner ikke alltid at det er så mye tiss i bleiene jeg... noen som har det slik? Bare tenker på at mange sier at barnet ikke får i seg nok mat om den ikke har 5 våte bleier iløpet av døgnet.. Men hva er liksom våt da? Litt tiss eller hva? Blir ikke helt klok på den.. hehe Kun morgenbleien som er skikkelig våt her i gården.. Hvordan er det med dere?
Frk. Vable Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 De sier visst at man skal bytte tissebleier hver 3. time og bæsjebleier med en gang. Når vi bytter etter 3 timer, så er det som regel tiss i bleien, men ikke stappfull. Kan jo hende du bytter for ofte? Vet ikke om dette var til noe hjelp, egentlig..
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 hehe kan du ikke sende meg bleien så jeg får se?? Neida,bare tuller jeg.. hehe Er tiss i den her også,men er ikke som morgen bleien liksom. Er så det er tisset i men ikke masse. Bytter som regel når han bæsjer for det gjør han hver gang han spiser(hver 3 time omtrent) Takk for svar da:)
Frk. Vable Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Den bleien vi har om morgenen, den er FULL!!! Ingen andre bleier i løpet av dagen er som den. Noen ganger er det lite, andre ganger er den ganske full. men tror nok så lenge han eller hun tisser, så er det vel greit? Har sendt bleien med hurtigpostmannen nå nettopp, jeg!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 takk skal du ha;) hehe Er nok greit,men han har ikke lagt på seg så mye iløpet av 14 dager,kun 50 gr,men han har vært litt forkjølet så vi får satse på at det er årsaken. Han har gått raskt opp i vekt hittill,men nå er han mer aktiv og aker seg bortover gulvet faktisk. er snart 4 mnd.. hehe
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 er derfor jeg lurer på dette ang våte bleier og om han får i seg nok mat:)
FuriLaks Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Skifte tissebleie hver 3. time? Hmmm. Hørtes unødvendig ut! Drikker veldig mye da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå