Lolisen Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Vet dere om det finnes grupper som triller turer i skogen? Har hørt om det, men husker ikke hvor det var..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Det skulle jeg gjerne hørt noe om også!
FuriLaks Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Hva med å lage sin egen gruppe? Sikkert mange turglade jenter her! Jeg er, men da må det gå sakte, har et skranglete bekken...
Lolisen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Det går ann! Blir litt lei av å bare gå rundt i gatene her
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg stiller om noen organiserer! ) Og om det ikke blir de første to ukene. Jeg har brystbetennelse og infeksjon i ks såret mitt, så må bare komme til hektene igjen.
mettings Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Turistforeningen har trilleturer i skogen, tror det er på onsdager. Det er alt fra Sognsvann - Ullevålseter og i Lillomarka. Gå inn på DNT, der står det sikkert mer om det. Ellers er det trilleturer i Bærum på torsdager, med oppmøte ved helsestasjonen i Sandvika.
solfrid Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 er den trille tur en bare for dere med babyer eller for oss men litt store barn på 2 år fks:)
Lolisen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2007 Her har du en link til den siden. Du kan helt sikkert være med!http://www.dntoslo.no/turbo/activity.php?search_string=trilletur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå