Sessa ruger igjen... Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har fri onsdag neste uke ellers så er jeg på jobb hver dag. Hint hint... Bare komme innom og spørre etter meg. Kanskje vi skulle møttes en dag når jeg går ut i perm igjen... møtes en del av oss gamle kjente som har fått barn, mener jeg.... Hmmm...
FuriLaks Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hei! Herregud, dagene bare flyyr, jeg fatter ikke hvor timene blir av, hehe. Men ja absolutt, det hadde vært kjempekoselig. Nå skal jeg skrive deg ned i A-planen med en gang, så skal vi klare å dukke opp til uka! Har dere det bra alle tre? Vet jeg forresten hvem mannen din er eller?
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 glemte å sjekke tråden igjen når jeg ikke "hørte" noe fra deg med en gang... Jepp vi har det bra alle tre! Og nei, du kjenner ikke mannen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå