NoDoubt Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I dag fikk jenta mi på 3 år lagt inn dren i ørene og hun var kjempe flink:-) Vi møtte opp rett før klokka 9. Hun var fastende. Hadde drukket en kuli i 6 tiden på morningen. Hun pleier ikke å drikke så mye men jeg sa at legen hadde sagt at hun måtte drikke så da slukte hun den på et lite øyeblikk. Hun hadde embla-plaster på hendene (bedøvelseskrem). Først var det en undersøkelse. Legen sa han kunne vente til hun var i narkose før han så henne i ørene. Jeg sa at hun pleier å være kjempe flink så han måtte bare se. Hun satt kjempe fint. Vi kom opp på venterom før operasjonen. Der var det flere barn som ventet, skikkelig samlebånd. Vi tok av embla-plasteret. En gutt skreik hysterisk i rommet ved siden, det var ikke dør mellom rommeme så barna ble ganske skremte! Etter enda en gutt som hykte var det vår tur. Jenta mi snakte litt med anestesi-sykepleieren og hun forklarte at hun skulle sette inn en veneflon så hun kunne få sove medisin i. Hun fikk og en veneflon med til dukka si:-) Hun satte på et bånd for å fram blodårene skikkelig, stakk og bomma! Gravte å styrte, klemte vann i. Jeg ble kvalm og måtte se bort. Jenta mi satt å så på. Kom et klynk fra henne. Måtte stikke i andre armen og bomma der og!! Jenta mi satt som et lys! Stakkars:-( Pleieren ble helt dårlig og kunne ikke forstå at hun klarte å bomme på den jenta som satt så fint og hadde så fine blodårer. Så hun måtte få narkose gjennom maske. Jeg sa hun skulle puste i sånn som lillesøster har (hun har astma). kom inn i operasjonssalen og hun satt fint i fanget mitt og pustet inn narkosen. En lege hvisket i øret mitt at hun kanskje kom til å begynne å riste. Jeg skalv. Føttene rista og legen la en hånd på og spurte om jeg skalv! "er det greit", sa jeg. hehehee:-) Tåpelig spørsmål. Han bare smilte. Plutselig datt jenta mi sammen som ei fille. Det var skikkelig ekkelt. De tok henne og la henne på operasjoonsbordet. jeg gråt. Ble følgt ut, fikk litt trøst og gikk inn på venterommet med alle de andre igjen. Skreiv en melding til gubben, la mobilen i veska. Da kom de inn og sa at det hele var over. Kom inn på oppvåkningen og etter ca. 5 min våknet hun og var pigg og rask med en gang. Hun fikk en kjeks og saft. Så gikk vi på do. Fikk beskjed om at vi kunne reise hjem. tok på skoene og da sa hun "Mor kan du spør damen om jeg kan få en til kjeks". Så søt:-) Det fikk hun selvfølgelig og masse premier og diplom fikk hun og. Flinke tapre jenta mi:-) Jeg er så stolt!! Hun sjarmerte nok de fleste der inne i dag med sitt rolige vesen:-) Er så stolt enda en gang:-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så flink ei jente!!!! Du har all grunn til å være stolt av henne!!! Blir helt rørt her jeg.
NoDoubt Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Takk, takk:-) Har grått noen ganger i dag ja. Men først og fremst fordi at hun er så tapper og flink! Jeg er jo mer pysete enn henne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå