Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har en samboer som ikke alltid har vært like grei. Han har gitt meg juling, truet meg, flyttet fra meg x antall ganger. Hatt chattevenninner (sex), vært på sexklubber og sist men ikke minst utro. Sikkert mer og, men husker ikke nå. De siste årene har alt forandret seg, han er oppmerksom, kjærlig, egentlig alt man kan ønske seg. MEN, jeg er usikker. Jeg lurer på om han har ødelagt for mye med det han holdt på med. Føler liksom ikke at jeg kommer helt nær han igjen. Føler at jeg har tatt litt avstand. Er egentlig veldig lei. MEN jeg vet jo at jeg deep down elsker han Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, få ut litt frustrasjon kanskje:(
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Kjærlighet er ikke noe man føler, det er noe man GJØR! Og han gjør det ikke! Skjønner?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 kansje du er en av de som bare liker folk som behandler deg dålig. så når han behandler deg bra så liker du han ikke lenger?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Nei jeg liker jo ikke det. Men har hele tiden håpet at ting skulle bli bedre. Nå er de det, men det føles på en måte som litt sent HI
Mamman til A&D Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 det er vanskelig å stole på et annet menneske, som gang på gang har såret deg. det er mulig du aldri vil stole på han igjen, og da er det ikke bra for deg å fortsette i dette forholdet, uansett om du elsker han. for uansett hvor mye bra han gjør for deg nå.. vil du alltid ha i tanken hmm.. er han utro??
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Om han er utro, fordi han er grei nå mener du? Det er han ikke. Jeg stoler på han nå
Mamman til A&D Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 du skrev art du føler at du tar avstand fra han..og da trodde jeg du mente at du ikke visste om du kunne stole på han. kanskje dere trenger eg pause fra hverandre...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror at mine følelser "kommer frem" igjen. Vi har jo hatt nedturer før, men har i det siste tenkt mer og mer på hvor mye dritt han egentlig har utsatt meg for. Men på den annen side er jeg et menneske som mener at alle burde få en ny sjanse. Som jeg skrev tidligere, vet ikke hva jeg vil med dette. Er vel egentlig bare veldig forvirret om dagen
Mamman til A&D Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 helt ok å være forvirret, det er vi alle med tid og stunder.. det er menneskelig det ) håper det ordner seg uansett hva du velger.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Takk for "praten", godt å "lufte" seg litt
Bægge dætern Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 men herregud da. det er ikke sånn livet skal være......kjærlighet er en trygg, varm og god følelse. det du beskriver nærmer seg masochisme, liker du lidelsen?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Skrev over at det ikke er slik lenger. Nå er han en kjærlig og snill partner. Han stiller alltid opp samme hva det er. HI
Bægge dætern Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 hva har forårsaket endringen hos han? har han sluttet å ta speed? høres jo ut som misbruk..........
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Det virker som den gangen han var utro fikk han til å våkne å skjønne at han hadde gått for langt. Da stillte jeg han et ultimatum, skjerpings eller hade. Da kom forandringen. Jeg tenke den første tiden at jaja dusten kommer vel igjen, men nei han har blitt en bra mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå