RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 snylter du på MIN Skatt??????????? Ditt late drog!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ok. Takk for svar. Da skal jeg fikse det. Barna må jo få melk.
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Heeeeeeeeey, hvor ble det av ypperts svar på denne tråden da?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Det heter skolemelk, ikke skole melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå