chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jaja, hopper fra 19-20 nåda.... *sukk* lurer på når det er våres tur jeg=(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 sånn....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 dytt... koslig at ingen følger etter altså=) Håper alle har blitt gravide... hehe=)
norddame Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg er med i en ny periode, fikk tante rød i dag.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Spotta i går og fikk den i dag tidlig så da har vi samme dag... hvor langt syklus har du? Prøvd lenge?
bittelill Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg er også med. Selv om jeg trodde jeg ikke var det ;( Forbaska sjit! Jeg ser du har hatt 2 SA, jeg føler virkelig med deg!!! Håper det blir din tur denne pp!!!! Er du 26 år? Jeg også. Sukk, jeg som trodde dette skulle være slik en fin tid.
cecan24 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 jeg er med i ny pp. El ca 14 sep. Har en samboer som er veldig utolmodig her. Skulle vel i følge han gjerne hatt termin i morra. :-) Veldig koselig at han gleder seg sånn da, men er bare så redd for at han skal bli skuffa hvis spira ikke sitter. Men det går vel bra. Vi har to hunder vi kan kose med her og han ene er bare 16uker så dagene flyr fort avgårde... ha en god helg alle sammen. klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 Takk for det.. ja jeg håper virkelig det blir oss snart, men har vel innsett at vi trenger hjelp til å få barn... sambo skal inn med sine prøver på fredag.. så om 5 uker har han fått dommen og håper den er positiv altså!!! Jeg skal sjekkes også... *sukk* men tiden vil vel være verdt det til slutt.. hehe. SA er ikke noe særlig, men hadde gått så få dager over før det skjedde, at jeg vet ikke om jeg kan kalle det SA... vet ikke så mye for tiden.. hehe.=) Ja jeg er 26 og har en sønn fra tidligere, men vil gjerne ha flere med min nye sambo... Jeg så for meg at innen jeg var 30 skulle jeg være ferdig med barn og ferdig opperert kropp.. hehe=) Men nå begynner tiden og bli knapp... vil ha to til, men det skal visst være vanskelig å få en så.... har du prøvd lenge? Nå skal jeg til legen med barnet mitt... men er her igjen senere=)
bittelill Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Hehe nei det er ikke enkelt å planlegge babyer, det må være konklusjonen. Jeg har prøvd i et halvt år, og synes det er lenge. Skal prøve å få fatt i fastlegen min som ikke er tilgjengelig før i oktober og prate litt om det tror jeg. Når skal du sjekkes da? Hehe jeg tenkte jeg skulle være godt i gang med å få barn når jeg var 30 i alle fall, men jeg ønsker meg 3 jeg også, og har ingen fra før så klarer nok ikke det innen jeg er 30. Jeg skal i alle fall være glad hvis jeg får en snart Lykke til hos legen da! Vi sees nok.
norddame Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 min syklus chick26 er 28 dager, har jeg funnet ut. første perioden min med min kjæreste,han har ingen barn fra før men jeg har 3 jenter fra tidliger forhold.
Hera83 Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Hei chick! Jeg er med! Går nå over i den første virkelige pp`en vår. Håper vi alle flytter over på 1.trimester om noen uker!
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 med i ny pp jeg...men har ikke venta så mange pp som deg da, så synes mer synd på deg! Selvom jeg gjerne vil bli gravid denne pp jeg og;) Håpe håpe!! For oss alle som håper her inne.. IKM 5.okt
løveprinsen <3 Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Må vel bare gå over i ny pp jeg og. TR kom i dag. Blir så sinna og skuffa..
anja,R Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 ja da kan nok jeg å bli med over til en ny pp, TR kom no, :-(
Gjest Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Følger på jeg og, har eggløsning igjen om 11dager, ferdig med mensen i dag. Men vi skal prøve og bare kose oss denne pp, han skal ta første skritt i utredning på tirsdag, så snart får vi litt svar.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Hvorfor skal dere utredes hvis dere kun har prøvd i 2 pp?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 Vi skal utredes for at dette er 2pp i denne omgang, vi har hadt en pause nå på 3 mnd. Men har prøvd siden jui i fjor (2006). Så vi har vært prøver en god stund, jeg trodde det skulle bli lettere når jeg hadde gått ned i vekt (har gått ned 17kg siden april i år) men virker ikke som det hjelper noe særlig. Var inne på en grundig gynekologisk undersøkelse i juni i år og fikk sjekka der nede med ultralyd, og tatt en mengde blodprøver, men fant ikke noe galt på det. Har ikke tatt lap, men det blir vel neste stopp om ikke det er noe galt med svømerne til samboen. Jeg har også ett barn fra før, så er nok derfor vi slapp å vente til vi hadde prøvd i to år, som er vanlig.
2prinsesserogbim Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 er med over i ny pp.. ikm ca 3 - 4 oktober... har ei på 14 mnd fra før.. dette blir min første skikkelige pp da men.. eg e iallfall me;o) håper den sitter oss alle... da viktigaste e vel å ikkje tenka så masse på da og ikkje stressa, da va då jenta vår satt sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå